1. Haberler
  2. Kültür
  3. Scarlett Johansson sosyal medyayı niye kullanmadığını açıkladı

Scarlett Johansson sosyal medyayı niye kullanmadığını açıkladı

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kariyerinde Marriage Story, Lucy, Ghost in the Shell ve Bir Konuşabilse gibi önemli yapımlarda sergilediği performanslarla tanınan 40 yaşındaki oyuncu, son olarak Jurassic World: Rebirth filmiyle gündemde.

Johansson, kendisini sosyal medya dünyasına katılmaya teşvik eden yöneticilerine rağmen, sosyal medya hesabı açmama konusunda kararlı olduğunu belirtti. The Outset adlı güzellik markasının sahibi olan oyuncu, markasının çalışanları ve Jurassic World: Rebirth filminin yapımcıları tarafından sosyal medya hesabı açmaya ikna edilmeye çalışıldığını söyledi.

“Beklenti Çok Yüksek”

InStyle dergisine verdiği röportajda, “Sanırım bunu yapmam gerektiğini düşündüm ve terapistimle konuştum. Ama sosyal medya hesabı açmak, temel değerlerime ters. Kendimi nasıl ifade edeceğim? Çünkü beklenti çok yüksek…” diyen Johansson, bu konuda hala kararsız olduğunu dile getirdi.

Sosyal Medya Baskısı

Universal Pictures film şirketinden gelen bir e-posta da oyuncunun sosyal medya kararını etkileyen bir başka faktör oldu. Johansson, e-postada Jurassic World: Rebirth filminin vizyona girmesiyle birlikte Instagram hesabı açıp açmayacağını sorduklarını belirtti. “Sosyal medyaya katılmam için çok fazla baskı var,” diyen oyuncu, bu baskılara rağmen kendi kimliğine sadık kalmayı tercih ettiğini söyledi.

Johansson, bazen markası The Outset aracılığıyla hayranlarına sürprizler yaparak sosyal medya etkisi yaratmaya çalıştığını ancak yine de sosyal medya dünyasına girmeme kararlılığını sürdürdüğünü ekledi.

Scarlett Johansson sosyal medyayı niye kullanmadığını açıkladı
+ - 0

E-Posta Aboneliği Başlat

Hemen ücretsiz üye olun ve yeni güncellemelerden haberdar olan ilk kişi olun.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir